puss sommaren.

Igår var den typiska sommardagen, så himla underbart. Allt gick verkligen i den där idyllen som man bara drömmer om på vintern. Sedan krossas oftast drömmarna med för mycket mygg och med regnmoln som stannar lite för länge för att det ska vara mysig.
men igår var verkligen underbar, jag gjorde lite sånt här
1. åkte båt och skapade en flytväst-bränna
2. jag badade i en halvtimme på sandbanken och kastade wobbaboll med min bror (den studsar på vattnet)
3. jag bestämde mig för att prenumerara på ELLE
4. jag solade i de nya baden-baden stolarna
5. jag åt stekt potatis
6. och tacos
7. jag åkte ut och fiskade
8. klappade en gädda (den var alldeles slemmig och mjuk och jag sa åt pappa att kasta i honom igen
9. jag somnade i mitt gula täcke med hög feber
Åh, jag vet inte, men det var bara så bra.
Och idag har jag varit där ute helt själv hela dagen och försökt vila upp mig för jobb i morgon. Sara har dessutom tagit körkort och det gör mig himla glad! Och nu har jag ätit jordgubbar och upptäckt i duschen att jag faktiskt fått färg. Det glädjer mig. Sov gott hombres, sommaren är fin även om man är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0