min sommar litegrann.

'uppdaterings-sm idag...
Men här är lite mer av vad jag gjort i sommar!
som ni redan sett, provat att ha socker på läpparna. Himla festligt!
ätit kantarellsmörgåsar, mmmm
åkt båt med mina bästa lillebror
hängt med pappa när mamma och max åkte till turkiet!
varit på bästkusten med familjen (bullen tillochmed!) och badat ensam i havet med tusen brännmaneter och ätit skaldjur tills jag fått ont i magen.
varit på moskären och badat i iskallt vatten och haft picknick
gosat med världens bästa.

Gör en uppföljning på detta när jag orkar ladda datorn. Man blir lite gråtfärdig av att se allt, känner att tiden bara springer förbi. Tur då att man kan titta tillbaka och inse att det ändå var rätt bra. Sen undrar jag, hur ska jag kunna flytta ifrån min familj?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0