cross my heart.

Idag hade jag, sara och jessica världens bästa möte. Vi drack te och när vi druckit upp satte vi på en kanna till. Vi åt chips och när vi blev sugna på något annat gick jessica och köpte tre olika chokladkakor. Det var väldans kreativt och precis som ett möte ska vara!
Sen cyklade jag hem med en iPod i öronen. Jag är så rädd nu för tiden, men det kändes faktiskt bra. Det duggade på mig men jag cyklade först så snabbt jag kunde, och sen så långsamt jag kunde. Visste inte riktigt vad som var bäst, orkar inte alltid vara lagom.
Något som inte alls är lagom är Up. Så förbannat bra film. Sorglig som tusan, det borde nästan vara förbjudet att kalla det en barnfilm. Men åh, sen var den så bra.
nu ska jag ut i mörkret med bullen, det är också läskigt. men så får det vara ibland.

Kommentarer
Postat av: amanda

en fruktansvärt fantastisk film. på alla sätt. helt otroligt. galet. mästerverk.



alltså. vet inte hur detta kommer att låta i dina öron. haha. men det är alldeles för komiskt för att inte berätta. jag känner inte dig. jag känner inte dina två bästa kompisar. men jag läser alla eras bloggar och tycker att dom är fasligt fina. & nu till det roliga. ni tre var med i min dröm i natt. hahaha. som sagt. kanske låter galet, konstigt, en aning för knasigt och bara helt fel. men jag känner att det var för random för att inte berätta. ni stod i min gäststuga som jag bor i och ville ha te.



ta hand om dig.

ta hand om er.

2010-04-26 @ 23:10:31
URL: http://baraibland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0