mjölksyra

ÅH JAG ÄLSKAR ATT DANSA!
Afron idag var grym as usual. Sitter här hemma och överväger att gå och lägga mig nu, lite tidigt men gött. Har haft ont i huvudet typ hela dagen och tror tråkigt nog att det beror på mitt sockerberonde, så slängde i mig lite godis nu innan jag la mig i sängen. Kände att jag var värd det. 
Hatar att min blogg krånglar som fan. Skrev ett långt inlägg förut om finfina sunne vattenland som jag fick lönebesked ifrån idag men sen valde det att raderas...
Letade mobil och träningskläder på stan också, men inget resultat. Bajz. 
Allt är så konstigt just nu, fast positivt sätt. Förutom att jag är fylld med energi och vill ut och göra saker HELA tiden men alla har hamnat i någon höstlunk. Nej vad taskig jag är. Alla är fina! Jag blir bara kär i allt som rör sig nu :) Insmord i mango body butter också eftersom body shop var på sats, vi gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0