the day after yesterday

idag känns det lite halv -b.
underbart igår måste erkännas, ska se om vronic eller karin kan skicka lite bilder, jag blir så nyfiken.
jag gick upp halv tolv idag, åt frukost och satte mig och kollade på harry potter fem. jag älskar harry potter.
sedan städade jag mitt rum och duschade. sen dess har ja ätit semlor och suttit här.
jag hade verkligen velat åka upp till johan, bajselibajs.

på måndag ska jag ta bort stygnen, det blir awesome!!!! (som vissa babysar hade sagt)
då ska jag bli träningsberoende, skolan måste låta mig bli det ett tag och inte ge hundra porv/läxor.
jag som inte ens kan stava till aerobics ska skaffa mig kondition tror jag allt.

alla pratar om våren, den är inte här okej?
jag vill ha snö i massor, skidåkning och skidskor. våren får komma i maj. comprende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0