sunday sunday sunday sunday

igår var jag hos Sara. det var jättemysigt och kul. jag saknar snosen ibland rätt mycket
vi tittade på en massa grey's avsnitt och jag mådde illa hela kvällen efter att thatcher hade
skrikit åt meredith. vi åt också en massa godis (vissa mer än andra) och masserade varandra,
mer sånna myskvällar åt folket (och mig)!

nu sitter jag här hemma, Johan har åkt hem och imorgon är det måndag.
SKönt på ett sätt, jag har börjat hata att inte göra någonting, men jag antar att jag
hatar vardagar ännu mer. men helger eller dagar då man är ledig och inte gör något
de känns så fruktansvärt ensamma och värdelösa.

men nu har mamma köpt SOLO, jag har en deckare att läsa och det finns kanske hopp typ

herregud. jag kommer verkligen gråta till nästa gre'ys. kollade på en sammanfattning av säsong 3. helvete vad hemskt, den kvinnan alltså. en av mina största idoler. nu är jag töntig, men herregud. har man hyllat kevin borg kan man hylla grey's anatomy.
peace på det.

Kommentarer
Postat av: sara

KEVIN BORG OCH GREY'S ANATOMY ÄR TVÅ HELT SKILDA SAKER!!!

ingenting kan jämföras med greys, och speciellt inte kevin "jag är en tönt från malta" borg!



ehhh, jag fick ett litet utbrott... men mer myskvällar du och jag :)

2009-02-01 @ 18:48:04
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0