SNEAKPEAK

Bästis och jag har jobbat i nästan fem timmar på UNO idag. Hämtat bilder, tejpat garnnystan, ätit noblesse, klistrat bokstäver, laminerat postitlappar och mycketmycket annat. Känner mig helt slut i hela kroppen och har dragit på mig några blåmärken här och var. Men är också sååååå nöjd och pirrig inför imorgon. Det gäller att inte glömma bort varför vi gör allt det här, det kommer bli så bra.
The Leprecaun blev efteråt. Spela TP, äta hamburgare, dricka öl och lite knackpoker blev. Mysigt som satan.
Hinner tyvärr inte prioritera någon filosofin alls, eller träning eller nått sånt. Så nu stupar jag i sängen. lyssnar på partyland och somnar. fint <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fin och utställningen kommer bli bäst <3

2009-12-04 @ 09:12:18
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0