lite senare, torsdag kväll

ibland tycker jag att mycket är vackert. ont i halsen sa jag ju. splittrad, tårar varma som solångor på kinderna och bubblande kärlek i magen? äh, jag fattar ingenting. jag har bara ont i halsen och tycker att det ska bli jobbigt att gå i gympakläder till skolan imorn. inte kan jag smsa heller. man inser inte hur jävla svårt det är utan telefon förräns man står där och kan använda den som klocka och vara nöjd. okej, jag kan ju göra någonting åt mitt problem. men halebop kan väll ringa först, avslutar de sina samtal med puss? jag måste verkligen sova, det är ju en regel. bara kissa lite, läsa knasen. krypa ner och faktiskt trycka buffa nära. alttid tillsammans. jag fattar försent, en dag kommer det gå åt skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0