skepsis

Jag har varit på arnön hela dagen!
Det är fint därute och även om det blåste litegrann så hade jag inte sagt nejtack till att sova över och lyssna på brasan.
Familjen mår bra (om någon skulle få för sig att fråga....) och det gör väll jag med.
jag har som tur är inte blivit sjuk trots att både banana och älskling har taggtråd i halsen, tur att jag kan ta hand om dem (eller bara njuta av att vara frisk)
Helgen har varit lite sådär ni vet, lite som det här inlägget, endel plugging och mycket fixing med rummet och så. fast ändå några mysiga stunder med cykelturer, god mat och frisk promenad!
nu ska ja ringa johan och fråga om ja får komma upp?

undra hur många tankar det går på en låt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0