P&L

herregud vad mycket det finns att skriva om, men som vanligt kan jag inte formulera mig eller vet i vilken ände jag ska börja. om jag ska berätta om bilresan upp till dalarna, berätta om sifferbo, eller när Johan plötsligt står på campingen och jag inte fattar någonting.
eller att puckot antilla släger sig ut i publiken, fan för att hans låtar är fina.
men kanske bäst var väll hellström som det var så mycket tryck på att sara och jag blev överdragna av vakterna (heehe). jag sjöng med i jättemånga texter, han var ju kärlek.
jag har en kamera, en skitdålig. plus på det var att jag glömde den hemma på fredagen också. men sara har ju bilder. och jag har mina i huvudet.
toa-lätt borde hyllas också, tror sara och jag fick några att dra på smilbanden på slutet när dricksen var faktumet!
mando diao med sjuk sara eller sahara hotnights var ju ljuspunkter, stackars liten var sjuk.
älskling var med på bille the vision and the dancers och skakade lite på rumpan, dessutom fick det bli en sån tröja!
sova till elva, titta på smhi.se varje halvtimme och lyssna på åskan var saker vi roade oss med på fritiden.
tropico med annanaserna och miss Li där vi upptäckte misteln.
campingen och lyckan att inte bo där, iallfall inte detta år.
oräkneliga tillfällen vi blivit lurade. slutat i surhet och skratt.
sol, regn och ipren.
vet inte hur många halstabletter jag käkat, thank u babe!
så himla glad och det känns så himla sorgligt att det är över även om 09 närmar sig. men allså, man slutar väll på topp? KYSS SÅ IN I HELVETE

Kommentarer
Postat av: banan.

det har varit en så himla underbar helg, och jag är så tacksam över att det var vi två som delade den. att det var DIG jag fick dela peace&love med. 2009 närmar sig och vi kommer äga lite mycket då (med förhoppningsvis lite mindre sjukdom). PUSS<333

2008-06-30 @ 14:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0