krångligt

hur vet man egentligen allt det där som man säger att man vet så säkert?
jag vet aldrig något säkert, jag bara gissar och sen försöker jag lite halvtaskigt överdriva att jag vet och kan något mer än vad jag kan. jag är ganska dålig på att ljuga, folk som känner mig väl märker det, andra kanske inte. men jag tror jag blivit bättre på att ljuga, det blir inte lika rött i ansiktet och hjärtat pumpar inte lika snabbt nu för tiden.
hur bra är det på en skala då?

jag vet inte riktigt vad som händer med mig, man kan ju inte direkt säga att jag är olycklig eller arg eller så. nej, bara en aning rastlös. sur på mig själv och på sommaren som inte kom med vad jag trodde.

nu blire västkusten om några timmar. det ska bli bra. jag med.

aaaKYSS

Kommentarer
Postat av: banan.

saknar dig.

2008-07-15 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0