galet glad

just nu är jag verkligen det! galet glad!
jag känner bara en massa förväntan nu samtidigt som jag kan kika lite bakåt och vara glad också!
jag har ju softat ute på stugan den här sommaren, firat midsommar och så..
varit på sveriges bästa festival peace and love (där min pojkvän också var ja) med sarabanana.
varit en vecka på östkusten och legat vid havet varje dag och blivit uppassad.

jag ska om några dagar åka till västkusten my love. tar med båten gör vi så det blir bara en massa härligt med massa hav, tång, maneter och allt det där som jag älskar. räkor och kanske kräftor?
sen när jag kommer hem ska jag nog vara på arnön, se till att få med mig sara och andra polers kanske.
sova där med johan helt klart.

det känns skönt. visst, missat endel pågrund av sjukhelvetet men jag tar igen det nu. utvilade kommer jag vara till hösten. och den behöver ju inte heller bli så hemsk. kanske åker vi iväg samtidigt du och jag? olika resmål men samma känsla?

gå ut i solen :) <3

Kommentarer
Postat av: sara!

du är underbar, julia. klart som 17gubbar att jag ska med till arnön! :D

2008-07-12 @ 11:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0