söndag på en tisdag.




Har hittat en spellista på spotify som drar fram alla tusen minnen från sista året i Stockholm. Min /dance-lista med massa energi så jag kunde ta mig till dagis iskalla, mörka,mornar och till gymmet via längsta trappan från mitt berg. 

Min "helg" lider mot sitt slut. Imorgon är det jobb igen men med fantastiska Maria så det ska bli himla kul. Inte ofta vi jobbar ihop :-) :-) Har i alla fall spenderat dagen med att ligga i soffa prick hela tidern. Vila bort snorigt huvud var tanken och tror det funkat. Tittat på "Dear John", oootroligt fin men gillade inte slutet alls. Vill alltid att allt ska bli så tydligt lyckligt liksom. 

Snart kommer Lizz en stund, ska bli mysigt och hinna catha-up med henne liksom. Coolt att träffa människor en känt sen 6-årsåldern. Michael har så med nästan alla sina kompisar. Måste blivit lyckoträff dirr liksom på förskolan. 

Det regnar också. Det tycker jag är mysigt. Har tänt ljus och ska dricka te när Lizz kommer. Slängde sopor förut och luften var så grymt -frisk! Borde kanske promenerat lite idag... Well en annan dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0