sommarlovslängtan.


Vaknade upp med ångest idag, halv elva. Måndag. Magen gjorde fortfarande lite ont (dock inte lika panikartat som de senaste dagarna). Michael var borta. Det var mulet och blåste kallt genom gardinen. Ingen mjölk hemma till mina havrefras. 

Vände på skiten och hoppade i ett par tights och en stickad tröja och gick till wallinders. Köpte mjölk och jordgubbar och traskade hem och mumsar på det nu. Kikade i kalendern inför kommande planeringsmöte i eftermiddag och insåg att jag har 6 "lugna" veckor kvar med typ två-tre jobbdagar per vecka. Så lättnaden över att Mike och jag inte får någon gemensam semester i år lättade lite. After all så hade vi ju en månad i Asien i våras... Nu ska jag försöka hinna städa lägenheten, göra fetaostbiffar och födelsedagshandla och duscha innan klockan två då jag ska vara på vitlöken! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0