the perks of being a wallflower.

Jag såg den här filmen i helgen och blev så jäkla förälskad. Tempot är långsamt, målgruppen ganska ung men ändå sitter jag där med tårar i ansiktet på slutet. Så jäkla kär.
Världens sötaste, 16 år. När jag var sexton förlorade jag min oskuld, rörde inte alkohol och lekte i smyg på rasterna på högstadiet. Den här killen börjar high school och allt är för jävligt som för alla. Högstadiet är bara en  transportsträcka till lycka, ett prov man måste klara på något sätt. 
Sen träffar han dessa underbara människor. Jag vill också.
Livet. 
Åh jag måste se den här filmen igen. Se om det händer igen. Samma känsla. 

Kommentarer
Postat av: Sara

vi såg den också häromveckan, så himla himla bra!

2013-05-07 @ 23:03:46
URL: http://slitet.blogg.se
Postat av: Maja

Så himla mysig film!

2013-05-19 @ 20:18:15
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0