Den där dagen i veckan.

Solen tittar fram mellan molnen och jag kan äntligen sätta på mig solglasögonen igen. En bra låt shufflas fram och jag får sittplats på banan. Kroppen är helt slut och jag kunde inte komma upp ur sängen för en timme sen. Men ändå lite fredagskänsla där inne. Snart öl, snart musik, snart vänner. Och imorgon - sovmorgon! Idag blir det åtta timmar och i helgen är det sex på Twilfit så fjorton timmar to go innan jag är ledig. Jag hoppas ikväll blir kul, fast det handlar ju alltid om en själv det där. Ska peppa mig med att släppa ut håret och dra på lite smink vid halv fem då jag slutar. Men tills dess, baggyjeans och myströja på och lek med barnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0