Midsommarkransen.

Ingen ska gömma sig under en sten! Har precis varit på andra hemmet; Midsommarkransens ungdomsmottagningen. I morgon vid den här tiden kommer jag vara hormonfri för första gången sen jag var typ 16, så awesome!!! Alltså, kommer ha mina post-tonåringshormoner men alla andra fejkhormoner ska bort. Och vet ni vad? Nu ska jag hem med Bruno Mars i lurarna (hans nya album är så himla bra fastän löjliga texter) och sen ska jag gosa med ett stycke bordercollie och piska min tentas rumpa. Här langas en bild på Midsommarkransen it self, jag förstod liksom innebörden av den "blommiga ringen i taket" idag...


Kommentarer
Postat av: lina

:) heja dig du fixar de :)

2013-01-10 @ 12:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0