den första januari 2013.

Vill bara säga att igår var fantastiskt! Skumpa, tre-rätters, världens bästa människor och massa skratt. Sen somnade jag i och för sig vid halv ett med ostbågar i famnen i Julie och Freds säng. Men ändå, jag var nöjd! Vaknade dessutom vid halv elva och var klart piggast. Patric sov bredvid mig i sängen och jag hittade Julie och Fred på deras dubbelluftmaddrass i vardagsrummet. Efter ett tag låg vi alla fyra där under ett täcke och spelade mobilspel och pratade nyår. Magiskt tycker jag, att få vara så nära. Sen hoppade vi i lite kläder och gick till donken åt bakisåt, jag hade mina gula gummistövlar så jag fick en del blickar.

Resten av dagen har Patz och jag legat i sängen och sett tre filmer, så himla värt. Blev till och med en bakispizza på det, nya livet börjar alltid den andra januari. Jag tänker faktiskt erkänna att det här var det bästa nyåret på länge!


Kommentarer
Postat av: julia

bästis <33333333

2013-01-02 @ 11:12:15
Postat av: Sara

Så himla bäst nyår!

2013-01-02 @ 17:05:37
URL: http://slitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0