weeknd.

Har en så himla bra helg. Våren är påväg på riktigt och syns tydligt på min balkong med fina pensér i krukor. Mormor och Nöne åkte hem vid fyrasnåret idag och passade på att ge mig skjuts till Sats innan. Jag visste att jag bara hade en timme på mig så var sjukt taggad på att få ut det mesta av det. Började med min svåraste gren - kondition. Orkar i princip likamycket som en anorektiskt sjuttonåring som väger 38 kilo och är 1.80 lång. Måste verkligen jobba på det där. Gick i alla fall i tjugo minuter i högsta uppförsbacke på relativt hög fart. 
Började sen köra mage och rygg, mina ben har fortfarande inte återhämtat sig sen FÖRRA lördagens benpass, är nästan rädd att jag fått en muskelinflammation eller liknande. Experimenterade lite med att lägga på vikter idag, allt det där är fortfarande nytt men jag börjar få in det.
Avrundade med att slänga på en hoddie och solglasögonen och sätta mig på en klippa vid havet och njuta av solen innan jag gick in. Nu har jag ätit pizzarester, vindruvor och glömt bort mitt varma kanelte i koppen som vanligt. I morgon väntar några timmars jobb på bästa Twillan, ska för övrigt krypa ner i Sveriges finaste nattlinne ikväll därifrån. På kvällen i morgon sticker jag till Öret! Blixtvisit och åker hem tidigt på tisdag men ändå, två nätter av patric är bättre än två nätter utan patric plus 300 kr på kontot. Så, öret it is. Nästa vecka är ganska fullspäckad med jobb men sen väntar majledigt och jag ska INTE ta på mig massa jobb om jag inte verkligen vill. Morbror säger att det alltid händer när jag ska vara ledig. 
I alla fall, nu väntar underbar sömn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0