jag saknar oss.

I morgon ska jag kicka igång mig själv och ta mig till Body Balance vid niosnåret. Blir eventuellt lite stressigt efteråt då jag måste börja en timme tidigare på jobbet men det ska gå att läsa. Fy på mig själv dock för att jag inte handlade på vägen hem idag, nu har jag så lite mat hemma att jag blir alldeles oinspirerad till matlådor. Värdelöst att behöva handla lunch ute varje dag även om det oftast blir gott. Men i morgon kanske det kan bli matlagningskväll!
Jag kom med tåget från Örebro i morse. Var där två nätter och vaknade och somnade bredvid världens finaste. Det är svårt att nå varandra dock. Mycket plugg, olika prioriteringar och sånt. Snart två år sedan vi blev ihop. Terrible two eller vad säger man? En trotsålder för förhållandet att passera. Vet inte om jag tror på det men jag vet att vi behöver vara nära och ha kul tillsammans nu, hitta tillbaka. Maratontitta på pluras kök som precis när vi var nyförälskade och sånt. Längtar obeskrivligt mycket efter sommar, ledighet och honom!
På tal om sommar fixade jag mitt sommarschema idag. Mamma försökte förtydliga det viktigaste via telefon "se till att vara mycket ledig"! Vi får väl se, två veckors semester ska det bli i alla fall och några strödagar såklart som jag kan fylla med Arnön, Kaggebo, Fjällbacka, Stockholm. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0