i heard that you settled down.

Åh vad gärna jag hade stannat kvar i sängen idag. Sovit någon timme till och sen gått upp och i lugn och ro ätit frulle. Sen rått om mitt hem lite, diska av all disk som samlat sig och dammsuga bort allt dammet. Och sen när solen kommit fram på balkongen skulle jag parkerat mig där, framför penséerna och bara njutit. Vilat bort de där ölen vi tog igår på Kåken, Patz, Julie och jag rfter att ha hamnat på ett releaseevent på Brädkultur...

Men nu är verkligheten inte så. Jag är på väg till Twillan och ett femtimmarspass. Ska ändå bli kul, det är ju fortfarande klubbvecka! Och så hoppas jag på besök och mina awesome stammisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0