hit n' run

 Jag har en dålig dag, vaknade på något sätt verkligen på fel sida. Har sen dess bara varit ursinnig och urbota ledsen. Över folk som gillar nej tack - böneutrop (ja nu skriver jag om det fast jag egentligen inte vågar) på facebook, herregud, religionsfrihet någon? Över att jag inte kan hitta en enda bra artikel om stress och andra människors närvaro någonstans och för att det är dåligt väder. Har ändå försökt, snörade på mig skorna och tog en timmes promenad vid havet och försökte att mentalt slå ner alla dåliga tankar och när jag kom hem åt jag hallon&mango-smoothie och tittade på Toy story 3. Men fortfarande fräser jag åt Patric och hackar på mitt mentala pluggjag. Och vad i helvete ska jag bli när jag blir stor??? Kanske vågar nämna att sjukgymnast inte längre står högst upp på prispallen. Måste också flika in att det får mig att få ont i magen att bo precis vid en skola och på varje rast lyssna lyhört efter förolämpningar och hemska ord. Tänker mig som någon slags mental skyddsängel som ska gömma mig bakom gardinen och mentalt trycka upp mobbarna mot en vägg och tala dem till rätta. Som ni hör är jag sjuk i huvudet idag och behöver verkligen ta tag i grupparbetet nu. 
Nu vet ni i alla fall, och så här ser jag ut när jag pluggar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0