skolhäng och antydan till ankmun.

Sitter i skolan och ska precis hugga in på en foccacia. Är så jävla hungrig och hjärnan har expanderat till dubbla storleken tror jag. MEN, jag fick B på denna tenta också och det är ju värt och fira så jag har köpt fyra dumlekolor som ska slukas i ett svep tror jag. Ska dock sita här i 40 minuter till och vänta på pappa och sen ska vi dra ut till Lindgö innan vi åker hem och hämtar Patric och drar in till stan och käkar. Perfekt hyra att när pappa bor hos oss en eller två gånger i veckan så får han kirra käk! Så det blir det ikväll, dock har vi inte bestämt ställe än.
Nu ska jag kolla på barnmorskorna på svtplay, perfekt på skolan liksom..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0