kaggebo!

Glad tjej i kvällssol, osminkad för hundrade dagen i rad och med buslugg.
Regnvåta efter skyfall med pallade rosor, finaste mormor!
Tuvapuss!
Lillbäbisen som inte är så liten längre. Vilda som lever upp till sitt namn...
 
Idag har mormor och jag cyklat till Skeppsbron, det är ungefär en mil (alltså fem kilometer men sen blir det ju en mil). Där knackade vi på i ett hus som hade satt ut en skylt om hemgjord honung. Möttes av två vaktelhundar och en kvinna med rolig dialekt. Mormor köpte en stor burk till mig för fyrtiofem kronor, den ska jag ha på grekisk yoghurt hela sommaren! Sen har vi suttit vid datorn lite, surfat runt på boxersidor och smugit på folk på facebook. Nu är vi alla fem parkerade i soffan med rosmarinchips och snart börjar fotbollen. Imorgon åker jag hem och det känns både skönt och lite jobbigt, att vara här är verkligen guld värt och jag slappar som tusan. Men på lördag fyller finaste killen år och det ska firas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0