puss hej!

Sådär, då var vi framme vid avfärd. Imorogon klockan 0710 flyger jag och Patric till Borneo. Wiho och tjoho och massa sånt. Men en del annat också. Igår och idag har bestått av panik, tårar, hemlängtan och kärleksfulla telefonsamtal med mamma och pappa. Jag kommer sakna dem något så förjävla fruktansvärt. Men det kommer gå över, för jag kommer ju hem till dem igen, och däremellan ska jag spendera alla mina pengar på mango, snorklingsturer och bungalows. Vi ska en vecka vara volontärer på ett elefanthem i norra Thailand, gosa med fantisar och jobba stenhårt. Redan nästa vecka landar vi i Singapore och möts av familjen Huzell, kompisar som går way back in time! Där bor vi i två nätter och upptäcker landet innan vi rullar vidare med tåg upp i Malaysia. Alltså, det är en stor resa, till en främmande kontinent med en helt ny kultur och massa nytt. Men det kommer bli awesome! När längtan lagt sig. Nu åker vi!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ha så kul! <3

2012-01-31 @ 19:15:36
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com
Postat av: amanda

seriöst, från och med är du en förebild. drömmer om att få göra sånt. åh. ha det så tokigt jävla awesome! ta hand om varandra.

2012-01-31 @ 21:37:58
URL: http://baraibland.blogspot.com
Postat av: Julia L

Ni kommer få det helt underbart och få uppleva så mycket häftigt! :D ta hand om er och ha det bäst!! Saknar dig fina!

2012-02-01 @ 21:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0