några ögonblick när hjärtat rusade.

1. En gång på ett dansgolv när jag buggade barfota och trodde att jag aldrig skulle bli lyckligare.
2. En bussresa när jag plötsligt tittade på världens finaste och mumlade "jag har saknat dig" och han slutar andas.
3. En festival när han plötsligt var där och mitt hjärta slog i hundrafyrtio.
4. En utgång och jag ser honom och går direkt in i hans famn och drar hans armar om mig och han släpper inte.
5. En gång när det ringer på dörren och han står utanför dyblöt i regnet med världens lyckligaste leende.


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh!

2012-12-29 @ 13:50:17
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com
Postat av: wirén

BUSSRESAN!!! jag minns hur han berättade om den. ni är så fina så jag döööööör <3 <3 <3 jag mumlar "JAG HAR SAKNAT ER" nu!!

2013-01-05 @ 13:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0