just hold on

Väntar på Sarrebarre på lantis, vi är som vanligt ute i sist tid av alla med att bli färdiga med rapporten.. Kan har varit för att vi igår fikade en timme av pluggtiden, vem vet. Men idag blir vi färdiga och då är det bara töntopponeringen kvar innan jullovet, pjuh!
Nu har jag dessutom tackat nej till utbildningen jag kom in på Örebro. Vi får se hur våren blir, kanske blir jag en vilsen varelse med en stor resväska och fattig som tusan eller så hittar jag ett jobb direkt och bor med Patz och Felix i någon trång lägenhet och väntar på våren. Den som lever får se och först är det ju jul och sen kommer morbror hem! Men nu kommer Sarionara snart så jag måste plugga, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0