hej snön!!!!!!!!!!

Det är snö ute och det gör mig ju så grymt glad!!!!!! Hoppade i sängen av glädje imorse fastän Patric fortfarande låg och sov i den.. Sen dess har dagen flutit helt okej. Hade en intressant föreläsning om språk, fikade med Emil när vi egentligen skulle plugga och avslutade med sushi och nagellacksmålande med tjejerna! Och nu ligger jag i världens bästa säng under två täcken och ska sova massa timmar. Älskar det ögonblicket när man vet att man har massa timmar framför sig av ren avslappning! I morgon är det fredag och ingen skola, dock plugg med Sara, vårdcentral och förmodligen åka ut till Huddinge. Mys! Keep it real.


Kommentarer
Postat av: Maja

Igår var jag på hockey och det var nog din familj också. Jag satt precis ovanför dem. Kände mig som värsta stalkern som kände igen dem men det blir väl lite så när man följer någons blogg och så. Haha :)

2012-12-02 @ 11:18:25
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0