you're like an indian summer in the middle of the winter.

Jag ligger hemma i min säng, ja hemma verkligen. I karlstad, på brogatan! I muminlakanen... Dricker hemgjord chailatte med mycket mjölk och den smakar gymnasiet, naturkunskapsläxor och pojkproblem. Mellanlandar här efter en grym vecka i Linköping hos mormor. På tisdag bär det av mot Stockholm igen, som på något sätt också får kallas hem, palla sätta etikett på sånt där. Livet hemma är fint, att köra bil och hämta lillebror på tågstationen, käka hämtpizza, välja mellan alla tusen (varning överdrift!) tesorter jag samlat på mig, hänga med föräldrarna och självklart i mitt underbara fina fina rum. När jag ser alla saker här inne ville jag faktiskt bara bums hyra en omöblerad lägenhet och bara slänga in allt och några ljus till och lite fin färg på det hela. åh. Känner mig glad just nu, ungefär såhär.
Som sista dagarna i stöten, solbränd och på precis jävla rätt ställe. Feels great. Ska ta imorgon och tisdag off, sen börjar allvaret, det hårda. Ska springa, käka rätt kost, bli av med tablettberoendet och kanske möjligtvis fixa mig ett jobb (ett där man går i kavaj och jobbar måndag-fredag har min pappa önskat så jag lyder). Men men, dessa dagar kvar. I morgon ska jag träffa saknade karlstadkompisar, dricka mer te, packa med mig höstkläder upp till sthlm och bara hänga med min brosha. Pengaförrådet är lite tömt, så sparkontot får lida men så är det. peace out

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh! Vad fint att du har det bra. :)

2011-09-19 @ 12:42:32
URL: http://mla-photography.blogspot.com
Postat av: julia.

Hej! Den gör jag i ps.

2011-09-19 @ 21:54:00
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0