platt, lockigt, kort.

Ey kompisar hur deppigt (ärligt) var inte förra inlägget? Står inte ut med att se det så högt upp så letade igenom lite gamla ph-bilder för lite inspiration. Tappade hakan över mitt forna hår, alltså innan Stöten hände det. Såg ut lite såhär.
Platt, tjockt och fint fint, lite tunn lugg sådär överst också. (ja favvotröjan som broshan gav mig när jag fyllde 18 i hopp om att jag skulle sluta sno hans kläder, jo tjena)
Lockar, åh dessa lockar. I gymnasiet bad jag alltid Veronica i min klass att fläta mitt hår så att jag senare kunde släppa ut dem och njuta av ett tjockt lockigt hår. Bästa. Nu för tiden blir mitt hår bara tovigt.
I somras klippte frisören (på min begäran dock) av hur mycket som helst och håret nuddade återigen mina nyckelben, sorgens dag. Trivdes dock med att det inte riktigt var lika grönt längre och lite friskare.
Som tack för att ni läst, ni hedrade, tänkte jag avsluta med en pepp bild för nu ska jag åka in och träffa Zinni och Andreas och sen pyser vi till bästa Sandy som fyller 21!!!!!

Kommentarer
Postat av: sabbe

jag saknar dig jullebulle. så himlans mycket. kan du förstå det? alltså sista bilden ha ha ha ha. så himla snygg. fulsnygg. eller mest ful. vet att du tycker om mig ändå.

2011-10-21 @ 18:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0