några saker som kräver att berättas.

1. Nya glee-säsongen har kommit! INGEN HAR MISSAT? Tyvärr levererade inte de två första avsnitten sådär himlans glee-aktigt bra men tredje avsnittet var liksom helt okej ändå. Jag menar, det är Glee <3.
2. Varför har jag inte kommit på att jag kan streama säsong sju av grey's? Dör glädjedöden varje gång de gamla avsnitten går på tv och sitter och berättar för alla i min närhet om alla deras intriger, operationer och st-läkare. Sånt.
3. Fy tusan va bra jag är på att koka ägg så de blir perfekta. Slänger i ägget, gör något kul och sen äter jag det perfekt. Men mjuk gula men inte lös, viktigt.
4. Just nu har vi Herkuleslakan, känns väldigt bra att somna i.
5. Jag har sökt jättemånga jobb idag, känns himla fint även om denna arbetslöshet är det bästa som hänt på månader! (obs överdrift!)
6. Igår var jag, Patx, Felix och Jessica på Sjätte Tunnan och drack mjöd. Hur kul som helst förutom att jag tappade bort min älsklingskastanj (ni glömmer inte bort att jag samlar?).
7. Tydligen gör jag ljud till alla hundar jag ser, alltså hur de skulle låta om de kunde sjunga typ. Väldigt konstigt och jag visste inte ens om det innan julie sa det.
8. Det ösregnar. ÖSregnar. Och blåser. Vågar inte gå ut men har tänkt ut en massa grejer jag måste göra så jag antar att paraply plus gummistövlar är enda lösningen.
9. Ska bara kolla på stötenvideos med Matilda Eriksson som huvudroll först. Och på tal om kompisar har ZinniZuccini fått en lillasyster, fan va soft!

Kommentarer
Postat av: pendipop

fasen vad glad jag blir av att läsa det här, allt är så himla du och jag saknar dig så himla mycket mer när jag läser det. det verkar som du mår bättre igen pluttan och det värmer perfekt i detta äckliga kalla ruskväder. PUSS

2011-10-07 @ 14:20:36
Postat av: julie

min telefon är död, men snart kommer jag att ringa dig för att kolla läget liksom. älskar att du la en kastanj i min ficka. OBS. jag ska även göra en tvserie med dig så fort jag blir känd. puss

2011-10-07 @ 15:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0