blockhalsband och grå ögon.

Innan jag åkte hem från centrum förut fick jag med mig det här halsbandet.
Som jag tänker att man kan ha lite såhär. Eller som fina Maja gjorde för ett tag sedan (tjuvkikade jag mig till genom instagram såklart).
Sen köpte jag en ögonbrynspenna efter trehundra år av väntan (om ni vill kan ni börja anteckna.... NU). Men det var lite svårare att fånga och så. Men i alla fall, bara så ni vet så är mina ögon gråa och ögonvitorna tydligen alldeles extra mycket vita. Jag är lite glad över mina gråa ögon, lite för att få bort "blond och blåögd" och dessutom hade jag en pojkvän som kallade mig sin "arier" en gång. Det var läskigt. Så grå hörni, inte blå.

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, du är rätt bra du, för du får allt att låta så himla enkelt! Det är ju sånt jag vill göra men jag är så feg. Och lite lat kanske, fast det är hemligt. Men jag har ju ingenting att förlora, så prova måste jag ju alltid göra! Puss!

2011-10-12 @ 14:26:32
URL: http://mla-photography.blogspot.com/
Postat av: Maja

Men söt du är! Haha :)

2011-10-12 @ 19:42:12
Postat av: Maja

Haha, såg att fler Maja kommenterat, andra kommentaren var från Maja Hyvönen. För att tydligöra :)

2011-10-12 @ 19:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0