åh blir alldeles snurrig av all fuldans och medsjungande!

Tja kompisar!
Nu ska ni få två råfeta låtar som kommer få er att sluta upp med vad ni än gör och bara gå helt loss. Eller börja störthångla med någon fin kille precis i er närhet bara för att ni blir så glada. Idag är det tisdag och jag söker fortfarande jobb och Patz är ledig så vi har sprungit tillsammans (jag spydde i en korsning..) och jag har fått min doktortid om tre evigheter. Jag har börjat spelat slaget om midgård på datorn (jag är tillsammans med en tvättäkta nörd) och sen ska vi se sagan om ringen, extended version. LOTR in my heart liksom. Men nu, låtarna!

R. Kelly – Bump N' Grind
Santana featuring The Product G&B – Maria Maria - Radio Mix

Kommentarer
Postat av: pelon

Hehe, har också spelat slaget om midgård :$ har nog spelat alla lotr-spel... gillar att du joinar oss nördar :*

2011-10-11 @ 15:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0