vad som hänt under tystnaden från mobilen.

Värsta fina frisyren ur ett litet lustigt perspektiv.
vänta på tunnelbanan i sommarskor och med en nektarin som överlevnadsmat.
Kall morgon i julias parkas, matchade (inte okej) med conversen och favoritmumin sl-kortet!
Pappa på besök. Passade på att handla lite.

Grill på utegården med Bumper efter härligt häng på långholmen med henne och julie!
På favoritstället påväg till bussen från patz. Har börjat läsa hundraåringen och fortsatt älska allt det gröna.

Det är sånt jag gör när jag är ledig eller påväg. Och går på harrypotter med finfina kompisar, målar naglarna i sommarfärger, läser allas bloggar tusen gånger om, gör matlådor, letar ledighet så jag kan träffa min stötenfamilj, lyssnar på gleelåtar, åker longboard osv. fint som snus.

Kommentarer
Postat av: sara

gosigt!!

2011-07-18 @ 18:36:05
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeen ååååh julia nu saknar jag sommarsverige, det var nog första gången :( haha, fina bilder betyder det alltså!

2011-07-18 @ 23:32:31
URL: http://enmansteater.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååååh vart kan man köpa muminslkorthållare? :))

2011-07-19 @ 01:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0