"and what are feelings without emotions?"

Idag åkte jag till Subway på Skanstull för att möta upp sarahdear på jobbet. Älskar att bli inbjuden bakom disken, hälsa på hennes kollegor och få två små chipspåsar i handen. Vi insåg i alla fall att vi hade likadana tröjor och matchade våra ryggsäckar, men det är sånt som händer och som faktiskt lite är det charmiga med oss. Vi tog i alla fall tunnelbanan till gamla stan (uppdateringarna om livet var så häftiga på tunnelbanan att vi missade stationen först och fick åka tillbaka). Sen knatade vi upp till Stortorget och chokladkoppen, satte oss i varsin bekväm korgstol och började beställa in.
Tjock tomatsoppa, urgod hallonpaj och chokladkaka, hembakt bröd och så krus med grädde och vaniljsås vid sidan av. Dog lite.
Jävligt stekheta brudar på en trottoarkant med solglasögon och med minst en tvåveckorsperiods uppdatering bakom sig. pjuh! Det är sannerligen slitigt att vara ifrån varandra, men de eviga berättelserna om allt som hänt är alltid lika roliga när vi väl ses. åh
Solade benen i krämig fluffkjol. (awesome med effekter som verkligen får dem att se bruna ut, i brist på verklig färg).
Snygging! Mötte upp först oscar och sen julie också, de knatade tillsammans iväg till Sommar medan jag begav mig hemåt.
Och nu är det soff-mode, försöker uppbringa lite energi till matlådegörande men det enda jag vet att jag kommer göra är att sätta på lite te, sakta plocka in min tvätt, lägga rent lakanen och sen somna. Inte helt fel heller, men ändå så lågpresterande. I morgon väntar verkligen jobb, och jag äter nio värktabletter om dagen. Bäst att ladda upp! Jag har tre tolvtimmarspass kvar den här sommaren, absolut värt att fira. nu, te.

Kommentarer
Postat av: sara

du är babe! bästa fikat :*

2011-07-30 @ 08:45:20
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0