sent på kvällen med händerna i ljummet vatten.

Står och diskar i köket, lyssnar på bon iver och känner mig lite melankolisk. Vad nu det betyder och så vidare. Ryggvärken kom smygande igen, tog första smärtstillande för dagen och hoppas nu kunna somna innan illamåendet kommer ikapp. I morgon ska jag inte ha den minsta lilla smärtan, jag ska inte ta någon tablett, jag ska jobba i sex timmar och sen förhoppningsvis kunna gå ut en sväng. Vi får se vad livet har att erbjuda. Nu ska jag mota bort melankolin och sjunka ner i djungellakanen, hon vill ha den gröna sidan neråt.

Kommentarer
Postat av: B-wup

Helvete vad jag saknar dig, lika vacker som alltid.

2011-07-07 @ 22:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0