rosa fluffpioner, prinsessklänningar i fönstrena och rätt mycket stolthet från en nittonårig sjukling

Något av det bästa med att bo med julia är att våra garderober är delade. Vi lånar allt (det stannar i och för sig inte vid kläder, här delas smycken, shampon, mat och annat fint!). Och nu på sommaren är jag så tjejig som det bara går och fullkomligt älskar julias prinsessklänningar. Titta bara, åh!


Och igår köpte jag pioner på extrapris på södermalmstorg. Hur fattig jag än kan jag ju inte låta bli, de är ju de finaste som finns. Får liksom ersätta dom vilda som växer hemma i sommarstugan. Mötte sen upp Patric, gick till Tullys, åt tomatsoppa, drack milkshake och solen bara värmde som tusan och vi pratade om restauranger och författardrömmar. Finaste försöket till att bli frisk. nu ska jag äta lite hembakt som julie och jag fixade i morse när jag fortfarande var en sjuk liten zombie och hon en pigg snygging som ändå kommit hem från spy bar mitt i natten.
just det, sen var det ju det där med att ha en blogg som bara kretsar runt en själv och bara exponerar en själv och ens liv. det är rätt gött faktiskt!

Kommentarer
Postat av: j

JAG ÄLSKAR DIG!

2011-07-03 @ 18:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0