det heter grädde och inte krem. men okej jag säger väl krem.

Jordgubbar och grädde, går nog inte att få nog av nej.
Passade på att köpa grädde för fem kronor idag. Och kanske lite jordgubbar. Men nu börjar de bli vattniga och jag ångrar redan att jag inte ätit mer i sommar, som vanligt. Men men i alla fall, de kommer tillbaka nästa år och det känns så himla tryggt. Och lite skönt att få längta.

Igår drack jag öl på Lejonbacken med sköna grönalundare och jag hade en så grym kväll! Det var massa folk där, övervåningen öppnade, terassen var fylld med rökande ungdomar som snackade lastningstider och delade en öl eller fyra. Jag snackade med så många och sen vandrade jag och patric hand i hand i sällskap med danne och milli till vår nattbuss. Det var himla fint. Så jag tål att vara lite bakis idag.. Sara var ju ändå här och jag har läst tidning, ätit jordgubbar, städat och gjort pannkakor. Det är bra. Nu är det ostbågar för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: sara

vackraste tjejen i världen. min stjärnteckensoulmate <3

2011-07-18 @ 22:40:24
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0