tihiblå

Igår kom pappa och hämtade mig och vi åkte till Trysil där hans grabbgäng spenderar en tors-sön varje februari. Vi var tio stycken, varav nio då runt femtiostrecket och så jag, nitton bast. De hade i alla fall spenderat dagen i backen och satt redan i soffan min sin andra kanske tredje öl. Jag fick en i handen direkt. Vi käkade mat, de berättade gamla historier den ena värre än den andra och jag snackade motorbåtar med Sunken. När vi käkade bjöds det på punch och gratis är ju gott tänkte jag och shottade, var väl sådär... Men i alla fall. Idag var vi i backen klockan nio och höll på nonstop tills klockan ett då vi åkte tillbaka till stugan. Är sådär lagomt supermör i benen då pappa och jag hittade lite grym offpist i skogskanten.
Nu är jag i alla fall hemma i 6554 igen. Sitter dock ensam i soffan. Matilda ser på fotboll på Lyan, Sabina är hemma och Vendi tar en powernap. Men snart vankas det förhoppningsvis våfflor om vi får låna 6553s våffeljärn :)
Åh, mamma hade skickat med lite överlevnadspaket upp med pappa nu. En superfin vct-tröja och vitaminer typ. Bäst hon är, fyller år på tisdag och vad gör jag uppe i Stöten ens?
Äh, nu ska jag ta mig en smörgås och vänta på att Vendela vaknar.

Kommentarer
Postat av: sara

fina du!

2011-02-06 @ 20:11:50
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0