grön ipodmusik, fuktigt hår och guetamala worry dolls.

Gömde mig nyss lite i duschen. Tvättade äntligen mitt hår och vred på ytterligare lite mer värme. Hade innan dess stek 14 biffar och kokat pasta till matlåda i morgon. Behövde liksom stå i köket och ringa mamma julia sara, bara jag fick svar. Hade promenerat hem från personalkvällen på skidtorget med någon lustig känsla i kroppen. Har bara varit bitter idag. Hoppashoppashoppas jag vaknar på en bättre sida i morgon och att allt inte känns så avlägset och suddigt som idag. Ska dessutom öka matintaget lite tror jag. Nu ska jag stoppa en två worry dolls under kudden som julia gav mig i försenad studentpresent på begravningen. heh
har blivit beroende av p3 och främst christer, hatar brunchrapporten typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0