en av tio.

imorse tog sara och jag sovmorgon, åt god frukost och sen fortsatte jag chillandet hela förmiddagen. Åkte in och träffade goselin vid ett och åt en foccacia och pratade paris, killar, gymnasiet, förhållanden, party och sånt fint. vänner är bra dom. sen åkte jag hem och bakade med mami, kanelbullar och fruktbröd fick det bli inför helgen. passade på att övningsköra lite också med pappas bil men den är bara så stor och klumpig jämfört med szo så den hatar jag nu.
men nu på kvällen har jag faktiskt gjort middag. Det händer mycket sällan och blir gott ca en gång av tio. Idag var en sån dag!
romansallad plus plocksallad plus granatäpple (så himla azm frukt för övrigt)
plus stek halloumi och kyckling. och avokado såklart. och tonvis med rostade sesamfrön.
sen kan man självklart göra en fin vinigrett till men jag gillar ju inte sånt så att...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0