travelling!

Jag har så mycket att skriva egentligen, tänker ut idéer hela tiden. Men på något sätt blir det aldrig att jag sätter mig ner och skriver ett "riktigt" inlägg. Och sen saknar jag mina bilder också.
Men nu ska jag i alla fall ta min packning, mitt naturgodis och ta lite ledigt från jobbet och åka till mormor ett tag. På tal om det missar jag nog mitt tåg nu....
nu ska jag sätta mig på ett slitet sj-säte, titta ut när karlstad försvinner. Sätta i iPoden med det lilla batteriet i, gungas till sömns. Vakna i katerineholm, leta apotek och hostmedicin och bara njuta av att bära runt på för tunga väskor med fel packning i. Åh, att vara på resande fot är så fint ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, alltså. nu får du faktiskt ta och komma hem puppen! på onsdag nästa vecka, känner jag att det är sara+julia dag. med en dansdricka-avslutning på ankan på kvällen :*

2010-07-29 @ 09:08:56
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0