något disträ.

Vad gör vi egentligen?
Jo jag åker i alla fall på 20årsfest hos astrid som är en jävla sommarfest utan dess like. Bad i pool, kubbspelande, bål och grill. Helt underbart var det!
Annars chillar jag mest, lite väl mycket kanske.. Men snart är det jobb igen och jag måste vara rädd för en läskig snubbe som åker runt och lurar jordgubbarna från oss.
Min hund är sjuk nu också, jag har honom under ständig kontroll. Duschar med dörren öppen liksom.
Men ja, jag är så himla lame. Här har ni sådant jag tycker är fint just nu på weheartit.com
jag blir alltid så inspirerad av att gå in på weheartit, det är ju så jävla vackert. Så nu kanske jag ska försöka romantisera min ris- och köttfärstallrik som jag ska värma i micron snart. Jag verkar bitter, jag är inte det tror jag. Bara galen av att vara hemma och inte på äventyr. onsdag blir!

Kommentarer
Postat av: victoria din jordgubbsvän!

Men va, läskig gubbe som lurar jordgubbar ifrån oss...hjälp vad är detta?

2010-07-05 @ 23:43:28
URL: http://trumvirvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0