krabbor,bloggar och ballerinakex!

Idag var jobbet himla fint och gick fort. Efteråt köpte jag krabbklor till lillebror och mig som mellis, det var liksom helt underbart. Dog lite. Jorgubbar och ballerinakex till efterrätt!
Jo, sen var det den här listan också. Om alla bloggar jag läser :) Jo, det är ju något fel på min blogg så jag kan inte länka, men ni klarar att skriva själva tror jag!
slitet.blogg.se - bästis blogg. Den är helt underbar på riktigt, helt galen. Jag kollar igenom arkivet hur ofta som helst för att hon har de vackraste bilderna, mest träffande texterna och är sjukt söt i ph!
pillena.blogg.se - hon uppdaterar aldrig, jag kollar varje dag ändå. Måste hålla koll på tjejen som langar bra musik!
baraibland.blogspot.com - amanda som skriver så himla bra om sommar, drömmar och filmer. Hennes blogg är awesome!
cissys.blogg.se - jag har alltid gillat cissis blogg, hon har liksom en fin mix :)
kallhudochspets.blogg.se - här är jag relativt ny, men kolla in hennes bilder, de är magiska. jag vill hoppa rakt in i dem och börja fota allt i naturen.
helenafaktiskt.blogspot.com - helena älskar rökelse och tar suddiga bilder på stora rabarberblad, finns det någon anledning att inte gilla det?
karinblomgren.blogspot.com - karin är råärlig, och dessutom måste jag hålla koll på henne nu när vi inte går i samma klass mer, samma med denna tjej...
alexandrig.blogspot.com - alexandra hoppas jag kommer förse oss med tusen nya uppdateringar om oslo och lägenhetslivet med tre grymma brudar
juliasvardag.blogg.se - min gositjej som bara är jättesöt och säger att hon ska uppdatera fast hon inte gör det. Men när hon gör det är det superfint!
lindaastromberg.blogg.se - linda tar liksom galet vackra bilder, som när de fiskade krabbor! Dessutom bor hon på västkusten och det räcker för att få mig avundsjuk.
Sen har vi massa modebloggar som jag följer
rodeo.net/niotillfem
elle.se/bloggar/elsa-billgren
folkbladet.nu/ (sen hittar man underbaraclara)
blog.ungtblod.com
sammyrose.blogg.se
radarzine.com/blogg/fashion-flash/
emsedge.freshnet.se
columbine.freshnet.se
kanal5.se/fridafahrman
kanal5.se/nataliekarlsson
marcella.metromode.se
hannojohn.streetstyle46.se
ellenclaesson.streetstyle46.se
loweo.blogg.se
tv4.se/stylebykling
emmadanielsson.mode.tv4.se
lisaplace.devote.se
Alltså... Jag orkar inte mer. Jag har massor, bloggar är mitt liv typ :D
äuhm, ja


Kommentarer
Postat av: amanda

ÅH får man vara med på din blogglista! Hjälpe mig. Sommar, drömmar och filmer. Det bästa i mitt liv. Tur att jag inte verkar trötta ut folk med det. Haha! Tack så hemskt mycket!!

2010-07-01 @ 19:05:35
URL: http://baraibland.blogspot.com
Postat av: ida

men så glömmer du min blogg. det gör man bare inte, så jag väljer att påminna dig. trasmattan du vet.

love you still ;)

2010-07-05 @ 14:27:50
URL: http://trasmatta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0