F R I E N D S

Har verkligen så fina vänner, älskar dom! Och ikväll gjorde de mig så himla glad, jag blir så lycklig <3
Helena skrämde livet ur mig genom att sätta på sig en silvrig mask och på riktigt se livsfarlig ut. Resulterade i skrattattack och lite tårar.
Astrid var superskön och höll i catwalken så att säga. Känns tryggt inför nästa onsdag om än nervöst.
Veronicas riktigt stenhårda kramar är helt underbara
Elin är så lätt att man kan lyfta henne från marken och sätta henne på höften som en baby. Sen kan hon sitta i knäet också och vara ful/söt.
Sara säger nästan alltid jag älskar dig när hon avslutar ett telefonsamtal med mig. Och när hon säger det känns det som om hon menar det.
Sen var det massa fler som bara gjorde dagen/kvällen bra. Anna, Charlotte, Tove, Simon, Karin, Julia till exempel.
Älskar vänner. Fifan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag menar det alltid <3

2010-01-27 @ 22:05:53
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: Anonym

å vännorna tycker om dig skaruveta!

2010-01-27 @ 22:08:13
URL: http://karinblomgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0