Eliten turning 19

Man kan beskylla Elin Sofia Adolfsson för en del av mina mindre bättre egenskaper, som giftpinnar och alkohol. Elin var den första tjej jag sov i sked med, särskilt eftersom att när jag vände mig om i sängen, vände hon sig med och kröp närmare, älskar't.
Elin sjunger alldeles för bra på singstar, även i onyktert tillstånd.
Vi tränar ihop ibland, jag bönar och ber om att få lämna crosstrainern och istället träda in i bastun och tillslut ger hon med sig och så sitter vi där och dör ihop.
I Paris var hon min compadre, vi höll ihop som lim eller dylikt då jag var livrädd mest hela tiden. Hon sa åt mig att köpa med mig sprit hem till Sverige.
Vi är ganska olika, jag skriker att jag gillar henne minst fem gånger varje gång vi är ute och hon säger då och då att jag är bra. Men när hon gör det, då känns det  i hjärtat.
Elin är också den jag vänder mig till när min lust att gifta mig med Peter Pan eller Aragorn blir för stor, då förstår hon precis. Och så länkar hon till något som gör att man får gåshud. Hon var för fan människan som lånade ut H.P böckerna till mig och såg hur jag plågades.
Vi har en ganska oseriös vänskapsrelation, men ändå vet vi nästan allt om varandra då jag tror och hoppas att vi litar på varandra.
Sara har en bild på oss från ettan när vi står mot en vägg och lyssnar på samma Ipod. Jag blir lite smårörd när jag tänker på det för
jag gillar verkligen Elin. Hon är en av de finaste vännerna jag har.
Och idag startar hon sitt sista år som tonåring och om exakt ett år ringer jag henne och gör ett beställning från systemet!
Grattis fisen <3

Kommentarer
Postat av: Pelon sked!

Det var ett vääääldigt fint inlägg snos! Sista födelsedagen i de obligatoriska skolåren firar jag med bl.a dig och det känns super!

Ses sen snos, jag älskar dig min fina vän :)

2010-01-09 @ 16:56:22
URL: http://justsipit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0