oh saturday, stay with me

I morse var jag på riktigt på spinning. Det var så sjukt jobbigt och blodsmak i munnen var ett faktum. Nu är benen alldeles möra och mitt hjärta är alldeles slut efter att ha behövt pumpa så mycket. Känns bra att jag överlevde.
Efter det gick jag, mamma och Anna till Legends för världens bästa brunch,ärligt. Det fanns allt!! Pannkakor, exotisk frukt, ägg av alla slag, kycklingklubbor, bröd, coleslaw, pizza, köttbullar, pastasallad, falukorv, thaisoppa och dessutom ett enormt dessertbord med chokladmousse, jordgubbar och tårtor. Bäst.

Känner att det var så himla skönt att den här lördagen blir så mysig när igår inte gick så bra. Jag vill inte gå ut i Karlstad mer känns det som. Stack från indieklubben med gråten i halsen och har aldrig kommit hem så rund om fötterna. Somnade när det fortfarande kändes som om jag åkte virvelvinden.
Jag är inte över dig än.
Nu ska jag läsa ännu en cancerbok.

Kommentarer
Postat av: Pillena

Du är finaste<3

2010-02-06 @ 16:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0