jag var nere men uppe på fem.

Jag har sådan himla lust att konsumera. Helt galen.
Vill sticka till myrorna och frossa i jeansskjortor och stora läderväskor. Eller dra till en marknad i någonstans och köpa billiga gladiatorsandaler med nitar på. Helst vill jag också åka in till stan just nu i detta ögonblick och köpa mittcity-konsums skagenröra, kan vara den godaste någonsin.

Men jag ligger i soffan och dricker te och äter apelsin. Typiska sjukgrejer. Orkar inte vara sjuk längre och nu har jag smittat mina vänner också, suger. Men jag har faktiskt mitt favorittäcke, det med djungeltema, helt grönt och fint och man vill bara gosa in sig i det.

I morgon är det modevisning, hjälp. Blev lite nervös i detta nu men äsch, bästa musiken, roligaste gänget och härliga kläder, blir baaara kul!
Ett råd också.

Kommentarer
Postat av: sara

det kommer bli kul!

om jag inte orkar gå till skolan, ska vi ses hemma hos dig eller mig en stund innan uno och skriva lite projektarbete? <3

2010-02-02 @ 19:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0