glittersaliv.

dregglandes glitter. är det inte så vi vill leva. farligt alltså.
svälja sträva glitterkorn bara för att vårat saliv ska vara vackrare sen?
jo jag tror det
och vi vill ha någon.
förlåt
jag vill ha någon
som tar med sig undervattenkameran och gillar hur jag blåser bubblor under ytan
han tar mig hit.
till nyponrosor och villor från längsen
jag är fascinerad, ivrig och tyst. vill ta in allting
men det enda vi åstakommer
det är att se på varandra.
fast det finns inte.
kärlek är ändå en kemisk effekt.

bitterhet är så osexigt. ska göra världens godaste soppa med fruktsallad och grädde som efterrätt nu istället. men jag blir bara så rädd. för ibland känns det som om jag aldrig kommer känna igen.
kyss på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0