ta sig ur en bubbla

jag har inte bloggat på länge.
har liksom inte haft lust att skriva det vanliga längre.
för det är inte så kul
men det är en seriös bild av mitt liv just nu, det händer inte sådär fasligt mycket alltså.
jag håller hårt i mina pengar tills fredagar och även då tar jag med mig rabattkuponger till bk för att kunna bjuda mina vänner (om än med få pengar) på cheeseburgare.
tittar man på vädret förstår ni också varför jag inte har så mycket att uppdatera, regnet bara forsar och när det inte gör det är det molnljust och man vill inte gå ut. jag är liksom fast i stan.
meningen är inte att visa på att jag är deppig, snarare var tanken att visa varför jag inte bloggar.
söker massamassa jobb varje dag, i alla olika städer. är faktiskt sugen på att jobba, konstig.
men ikväll ska jag och min bror ha minikräftskiva bara vi två och mitt mål med dagen är att 1. baka ett bröd, 2. komma ut lite.
sådär kan jag känna att jag är. fast med en stor tung glasbubbla över huvudet som tar emot överallt, nästan så att det spricker och jag kvävs i glas. Fast hellre kvävas i glas än vara fast med en bubbla över huvudet va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0